BARVNI PRAH, ČOPIČ, KAPLJICE VODE
24. april 2017
Nadaljujem raziskovanje STABILO CarbOthello multifunkcijskih barvnih svinčnikov in vam predstavljam še ostale možnosti njihove uporabe. Pri pobarvankah mi je všeč to, da lahko eno in isto risbo pobarvam na različne načine, z različnimi barvami, tokrat pa sem uporabila še skalpel in škarje. Ofelijo iz prejšnje zgodbe (t.j. bloga), sem uporabila za ponazoritev tega, kako se obnašajo Stabilo CarbOthello, če jim dodam vodo in jih zabrišem s čopičem.Barvni prah barvic Stabilo CarbOthello se ob stiku z vodo stopi in drobni pigmentni delci se povežejo v akvarelno sled, ki varira v intenzivnosti barve, ki je odvisna od prekrivnosti pigmenta in od količine dodane vode. Več vode dodamo bolj nežna bo obarvanost in barva podlage (papirja) bo vidnejša. S takšnim načinom barvanja lahko dobimo zanimive in neponovljive efekte, če uporabimo teksturiran in toniran papir.
Akvarelno funkcijo Stabilo CarbOthello sem uporabila na belem papirju. Glavo figure, njeno dlan in organske ornamente, ki predstavljajo gibanje vode, sem izrezala in jih pobarvala v akvarelni tehniki. To naredim tako, da ploskve in ploskvice pobarvam z eno ali več barvicami ter s čopičem pomočenim v vodo pomešam barvni prah, ki se bo razstopil in se pokazal v še eni barvni različici. Ko se obarvan lik posuši, je pigment fiksiran in v vodi ni več topen, kar pomeni, da lahko morebitne napakice popravimo, prebarvamo.
Za detajle sem mino barvice CarbOthello uporabila neposredno, tanek okrogel akvarelni čopič sem zmočila in z njim podrsala po mini, kot bi uporabljala akvarelne barve v ploščicah. Tako sem dobila bolj nasičene barve za manjše like. Na ta način so pobarvani vsi deli ilustracije, ki so na beli podlagi in izrezani.
Rada delam kolaže in se poigravam s premeščanjem izrezkov. Za podlago sem izbrala črn papir Prisma (220gsm), ki je super kot podlaga za slikanjem s pasteli. Papir sem uporabila na strani, ki je rahlo teksturirana. Različne barve pri pastelni tehniki mešam direktno na papirju in pigmentni prah zabrišem s prstom in s tem enostavno ustvarim popolne barvne prehode. Ker sem “prašno” (pastelno) podlago dodelovala ločeno od akvarelnega dela ilustracije, je niti nisem fiksirala s sprejem za pastelne krede. Izrezani deli so torej naknadno aplicirani na takšno ozadje.
Katera lastnost barvic CarbOthello je vam najljubša?