Blog - strokovnjak svetuje
Količina:

0


Znesek:

0,00

Blog

Predstavitev

Aja Vesna GinovskaSem diplomirana slikarka, ilustratorka, likovna ustvarjalka, predavateljica barvnih študij, soavtorica prve slovenske erotične pobarvanke za odrasle reAdult reColoring reBook, samooklicana strokovnjakinja za barvanje in še marsikaj.

ČASOVNICA

SPREMLJAJ NAS

SLIKARSKI SVINČNIKI

15. maj 2017

Ostajam v okvirih barvanja hkrati pa sem se pri  izzivu tega tedna bolj približala slikarstvu in akvarelu. Preizkušam barvice STABILOaquacolor in ker je njihova pomembna lastnost barvitost in nasičenost pigmentov, ilustracija ne bo v maniri klasičnega akvarela, ki naj bi bil prosojen, lahkoten, zabrisan, pretočen. Že slutim, da bom kršila osnovne lastnosti akvarelnega slikanja in naredila nekaj živahno, barvito in kontrastno divjaškega. Ker sem vedela, da bom uporabljala vodo in čopič, sem izbrala papir prisma (220 gsm) svetlo sive barve. Papir sem uporabila na gladki strani, ker sem tako lahko lepše narisala osnovno risbo s STABILO point 88 črnim flomastrov. Sicer pa tehniki akvarela bolj ustreza prismina hrapava stran. Debelina tega papirja in njegova struktura sta ravno pravi, da lahko prenese več vode. Papir se med delom rahlo nagrbanči, ampak če me bo to motilo pri končnem izdelku, ga bom enostavno polikala.


STABILOaquacolor  so torej akvarelni barvni svinčniki, na voljo so v 36. barvnih odtenkih, kar bo navdušilo šolarje, zadovoljilo študente in dodalo nekaj novih barv v zbirko profesionalcev. Barvice so v vodi topne, lahko pa jih uporabimo tudi suhe. Tudi ta Stabilov produkt vsebuje kakovostne pigmente in barvice dobro prenašajo šiljenje ter z njimi lahko rišemo ostre linije, mešamo barvne odtenke in senčimo. 


Predno sem začela barvati risbo obraza, sem si naredila barvno skalo odtenkov barvic, ki jih imam (set 24 barv). Zanimalo me je v katero smer se barvni ton suhega pigmenta spremeni, ko dodam vodo. Uporabila sem okrogle akvarelne čopiče iz sintetičnih dlak, ki zadržijo vodo in katerih konica ostane tanka. Tak preizkus uporabljam zato, ker želim v naprej vedeti, kako se bo pigment obnašal, ko ga raztopim. Nekateri pigmenti tako zgubijo intenzivnost, drugi pa jo pridobijo. Podobne spremembe se zgodijo tudi pri lastnosti barvne svetlosti, ki zavisi tudi od količine in moči pritiska barvic STABILOaquacolor.






Kako sem pristopila k barvanju obraza z vzorčastimi lasmi si oglejte na fotografijah. Posamezna področja sem pobarvala z različnimi barvicami, pri tem suho barvanje ni zahtevalo posebne natančnosti, je bila pa ta nujna, ko sem suhe barvne nanose topila z vodo. Za to je potreben zares natančen čopič. Kar zadeva popravke, lahko posamezne dele (seveda le tiste svetlejše) še naknadno pobarvamo, ko je spodnja poslikva popolnoma suha.


No, do tukaj nekje je šlo vse OK, potem pa sem narisala žabo in jo zapletla v vzorčke. Nisem mogla nehati eksperimentirati s STABILOaquacolor barvnimi svinčniki in odkrivala sem efekte, ki jih je z njimi mogoče ustvariti. In nato so se priplazili še trije polži s hišicami v barvah komplementarnih kontrastov iz prejšnjega bloga...